۱ پاسخ

برای من گلبول سفیدم زیاد بود قرمز کم
ولی دکتر کم خوبه و چیز عادیه شاید تو بدنت سرما خوردگی داشتی به این خاطر گلبول سفید زیاد نشون داد
در کل چیز خاصی نبود برای من

سوال های مرتبط