۷ پاسخ

اره هرماه ازمایش میدم میرن دکتر تا دوزشو تنظیم کنه.
تااخر بارداری باید بخوری
بعد بارداری هم باید ازمایش بدی ببینی فقط دوره بارداری گرفتی یا دائمی

من هرماه ازمایش میدم
کنترل شده ولی دکترم میگه چون با دارو کنترل شده باید همچنان ادامه بدی

وقتی که درگیر کم کاری تیروئید میشی باید قرص رو مرتب مصرف کنی و این مصرف قرص همیشگیه فقط باید حدودا هر ۶ ماه آزمایش بدی مطمئا بشی میزان دوزی که مصرف میکنی داره خوب عمل میکنه یا نه
وقتی با قرصی که میخوری عدد نرماله پس داره خوب عمل میکنه اگر قطعش کنی بهم میریزه.
بهتره تحت نظر دکتر غدد باشی

سلام بله من تیروییدم ۶وخورده ای بودبعددوماه مصرف قرص ۱۰۰رسیدبه ۱وخورده ای. ولی دکترگفت بایدمصرف قرصت روتاآخربارداری ادامه بدی بعدبارداری ام بایدتحت نظرباشی که اگه شدقطعش کنی اگه نه ادامه بدی. روزهای زوج وجمعه هایکی روزهای فردنصفی

آره بازم باید ادامه بدی

اره باید ادامه بدی که دیگه بالاتر نره

بله چون با قرص تنظیم شده دیگه قرص نخوری باز برمیگرده

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته نوزدهم بارداری