من وقتی قبل اقدام چکاب دادم گفتن تیروئید داری و قرص دادن و همون باعث باردار بشم دکترم میگف تیروئیدت اگه میرف بالا اصن نمیزاشت بچه دار بشی. زود متوجه شدی و خداروشکر بعد خوردن قرص ها بارداری شدم
اشکالی ندارد بعدش هم متهم که زود رفتیم باید بریم وقتی تا الان مشکلی که خاص باشه نداشتی یعنی احتمال بیماری واسه ات کمه . چون تیرویید و قند هر کدوم علایم خاصی دارن که بروز میدن
من هشت هفته قبل بارداری هم دادم
اولین بار که برای بارداری رفتم دکتر یه چکاب کامل نوشت
منقبلاقدام وقتی چکاپ دادم متوجه شدم تیروئید دارم بعد مصرف دارو اقدام کردم برای بارداری
پونزده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.