خانوما شما چند هفتتون بود ازمایش تیروئید دادین ؟

۶ پاسخ

من وقتی قبل اقدام چکاب دادم گفتن تیروئید داری و قرص دادن و همون باعث باردار بشم دکترم میگف تیروئیدت اگه میرف بالا اصن نمیزاشت بچه دار بشی. زود متوجه شدی و خداروشکر بعد خوردن قرص ها بارداری شدم

اشکالی ندارد بعدش هم متهم که زود رفتیم باید بریم وقتی تا الان مشکلی که خاص باشه نداشتی یعنی احتمال بیماری واسه ات کمه . چون تیرویید و قند هر کدوم علایم خاصی دارن که بروز میدن

من هشت هفته قبل بارداری هم دادم

اولین بار که برای بارداری رفتم دکتر یه چکاب کامل نوشت

من‌قبل‌اقدام وقتی چکاپ دادم متوجه شدم‌ تیروئید دارم بعد مصرف دارو اقدام کردم برای بارداری

پونزده

سوال های مرتبط

مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷𝑀𝒶𝒽𝓁𝒾𝓃 مامان 🩷𝑀𝒶𝒽𝓁𝒾𝓃 ۸ ماهگی
مامان قندعسلم💙🩵 مامان قندعسلم💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری