خانوما آزمایش تیروئید چند ساعت ناشتایی میخواد؟

۸ پاسخ

از آزمایشگاهی که میخوای آزمایش بدی بپرس

۶ هفته
۴و ۲ بود

ببخشید شما هفته چند بارداری فهمیدید تیروئید کم کار دارین ؟ عددش چند بود ؟

به من دکترم فقط گفت ناشتا باش ولی قبلش قرص تو بخور
فک نکنم ساعتش زیاد مهم باشه مگنه دکترم میگفت بهم

بستگی به آزمایشگاه داره بعضی جا ها میگن کلا ناشتا باشید بعضی جاها هم میگن چون خون میگیریم ربطی به ناشتا بودن نداره من که انجام میدم اصلا قبلاش ساعت نمیگیرم

من فردا آزمایش تیروئید دارم
از الان ناشتا باشم؟

مطمعنی؟

از خابت باید2ساعت بگذره ناشتایی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو خانم🎀🌸 مامان جوجو خانم🎀🌸 هفته سی‌ام بارداری