۵ پاسخ

نه نیازی نیست 💐

به من گفتن ناشتا باشی دقیق تر در میاد

سلام غربالگری دوم ناشتایی نمیخواد هم سونوگرافی داره هم ازمایش

غربالگری دوم آنومالی که آزمایش نداره فقط سونوگرافی هستش دوستان

منم به این جواب احتیاج دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو خانم🎀🌸 مامان جوجو خانم🎀🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان زعفرون🩷 مامان زعفرون🩷 ۷ ماهگی