سلام خانما خوبید
آزمایش غربالگری دوم ناشتایی میخواد؟

۵ پاسخ

واسه من شد۴۷۰۰

من تازه آزمایش دادم ۳تومن شد

نه عزیزم
نپرسیدی هزینش چنده سال جدید؟؟

نه عزیزم

نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زعفرون🩷 مامان زعفرون🩷 ۷ ماهگی
مامان محمد
🫀 مامان محمد 🫀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری