خانوما غربالگری دوم ناشتایی میخواد؟

۷ پاسخ

نه نیاز به ناشتایی نیس

ازمایشش نه
سونوشم نه

نه عزیزم نیاز نیست

ن قشنگ صبونه بخور. اونجام رسیدی به چیز شیرین بخور نی نی بیدار باشه مثانه هم الکی از آب پر نکنی

آنومالی منظورته

نه نیاز به ناشتایی نداره فقط یه چیز شیرین قبل از سونو بخور که بچه قشنگ تکونبخوره

منم ۳روز دیگ باید برم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان جوجو خانم🎀🌸 مامان جوجو خانم🎀🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان زعفرون🩷 مامان زعفرون🩷 ۷ ماهگی
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وهفتم بارداری