اومدم ازمایش تیروئید بدم شما چندهفته ازمایش تیروئید دادید؟

۱۰ پاسخ

ازما
تیروئید در بارداری هر ماه باید تکرار بشه

از اول ازمایش دادم
همون اول ک میفهمی بارداری
هفته ۵
دیگه تیروییدم کم کاری داشت هر ماه باید ازمایش بدم الان

من از قبل داشتم اول تیروئیدم رو نرمال کردم بعد دکتر اجازه اقدام داد

من هفته ۴ همون موقع ک فهمیدم باردارم رفتم از قبل دارو میخوردم دکتر دارو رو زیاد کرده بودش بعد شده بود پرکار
خودش دارو رو کم کرد
اینماه دوباره تکرار کردم شده بود ۷ دوباره دوز دارو رو زیاد کرده خیلی نگران میشم از تبروییدم امیدوارم بچم چیزیش نشه
ان تیمم سالم بود

همین فهمیدم باردارم دکترم آزمایش چکاب نوشت چون سابقه تیروئید نداشتم بعد جوابش اومد ۳/۹ بود دکترم گفت ی مقدار کم کاری تیروئید داری اما الان خوب شدم عدشش شده ۰/۶۸ دکترم گفته یهویی قطعش نکن روزهای زوج میخورم نمی‌دونم تا کی ادامه بدم میترسم پرکار بشه

من ندادم هنوز

واسه چکاب میری یا سابقه تیرویید داری ؟

تو آزمایش بارداری هست

والا دکتر من ماه پیش یه آزمایش کلی نوشت فکر کنم قند و اینام توش هست

۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری