ازما
تیروئید در بارداری هر ماه باید تکرار بشه
از اول ازمایش دادم
همون اول ک میفهمی بارداری
هفته ۵
دیگه تیروییدم کم کاری داشت هر ماه باید ازمایش بدم الان
من از قبل داشتم اول تیروئیدم رو نرمال کردم بعد دکتر اجازه اقدام داد
من هفته ۴ همون موقع ک فهمیدم باردارم رفتم از قبل دارو میخوردم دکتر دارو رو زیاد کرده بودش بعد شده بود پرکار
خودش دارو رو کم کرد
اینماه دوباره تکرار کردم شده بود ۷ دوباره دوز دارو رو زیاد کرده خیلی نگران میشم از تبروییدم امیدوارم بچم چیزیش نشه
ان تیمم سالم بود
همین فهمیدم باردارم دکترم آزمایش چکاب نوشت چون سابقه تیروئید نداشتم بعد جوابش اومد ۳/۹ بود دکترم گفت ی مقدار کم کاری تیروئید داری اما الان خوب شدم عدشش شده ۰/۶۸ دکترم گفته یهویی قطعش نکن روزهای زوج میخورم نمیدونم تا کی ادامه بدم میترسم پرکار بشه
من ندادم هنوز
واسه چکاب میری یا سابقه تیرویید داری ؟
تو آزمایش بارداری هست
والا دکتر من ماه پیش یه آزمایش کلی نوشت فکر کنم قند و اینام توش هست
۶ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.