مال من ۱٫۶۷ شد و هنوز دارومو دارم ادامه میدم،دارو نخوریم دوباره از کنترل خارج میشه
اره حتما بخور،ماه بالاتر باز بیشتر میشه
ازمنم سه و نیم بود دکترم گفت باید بیاد زیر دو نیم
اره باید بازم مصرف کنی
من 1.9 اینا بودم گفته ادامه بده، باید کنترل بشه
برای خانوم باردار باید زیر ۲.۵ بیاد عزیزم اره داروتو بخور
منم تیرویید داشتم البته الان پایین اومده ولی دکترم گفت همچنان مصرف کنم
اره عزیزم برا بارداری پایین تر بیاد بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.