۴ پاسخ

نه عزیزم این ی روند طبیعی تو بارداری یک درصد امکان داره تیروئید بگیره
من از هفته ۱۲ دارم قرص میخورم و کنترل شده

ن عزیزم بچه مشکلی نداره نگران نباش،همون قرصو بخوری مشکلی پیش نمیاد

نه عزیزم قرص میخوردم

ن بابا.منم تیرویید کم کار دارم قرص بخوری نرمال میشه

سوال های مرتبط