نه عزیزم این ی روند طبیعی تو بارداری یک درصد امکان داره تیروئید بگیره
من از هفته ۱۲ دارم قرص میخورم و کنترل شده
ن عزیزم بچه مشکلی نداره نگران نباش،همون قرصو بخوری مشکلی پیش نمیاد
نه عزیزم قرص میخوردم
ن بابا.منم تیرویید کم کار دارم قرص بخوری نرمال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.