خانما من ازمایش تیروئید دادم میشه بگین چطوریه

تصویر
۱۰ پاسخ

باید لووکسین بخوری برو دکتر

باید برید دکتر داخلی بهتون دارو بده
من خودم تیروئید کم کار دارم دکتر بهم دارو داده

حتما دارو شروع کن زودتر

تیروئیدکم کاردارین بایدعددش زیر۳باشه دوران بارداری

باید دارو مصرف کنی عزیزم با پزشکتون مشورت کنید

عزیزم چرا دکتر واست آزمایش نوشت چه علائمی داشتی

تیروئیدت بالاست عزیزم، بهت قرص میده تا بیدار روی دو و نیم

دارو نمیخوری؟

بالاس عزیزم،کم کاره باید دارومصرف کنی کنترل بشه

تیرویید کم کار دارید عزیرم

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد