کسی این داروخوری خریده؟

تصویر
۴ پاسخ

من ازین سرنگ معمولیا ب پسرم دارو میدم

من خریدم دومیلیونو هفتصدوشصت هزار

والا میگن خیلی خوبه .چند گرفتی
پسر من تا دارو میدم همش جیغ میزنم دارو نمیخوره ینی کلافه ام از دستی اگه خوبه منم بگیرم

نه من نگرفتم تو همه دارو ها دارو خوری داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🍃 مامان جوجه🐣🍃 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 روزهای ابتدایی تولد