کسی از این تب سنجا خریده؟
خوب بوده

تصویر
۷ پاسخ

شنیدم جیوه ای خوبه زیر زبانی

من سر بچه اولم از اینا داشتم بیمارستانم ک میرفتم میگف دقیق ترینش جیوه ای بعد اون اینه

من از همین دیجیتالیا گرفتم .برا پسر اولمم داشتم خوب و دقیق بود

من دارم دقیق هم هستش

من تفنگی گرفتم از اینام تو خونه دارم
اینا برا بچه سخته گرفتنش نمیزاره بمونه تو زیر بغلش

من رفتم بگیرم
گفت اینا دقیقن
ولی من تفنگی گرفتم🤣🤣

قیمتش چنده من هنوز نخریدم

سوال های مرتبط

مامان دايان و ديار مامان دايان و ديار روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣🍃 مامان جوجه🐣🍃 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 روزهای ابتدایی تولد