۶ پاسخ

من که سوراخ نمیکنم هر وقت خودش خواست میبرم

۴ ماهگی
راحت بود
یک گوشش عفونت کردم که گذاشتم بسته شد دوباره میخوام سوراخ کنم اون گوشش رو

اول ۴ ماهگی
فقط همون موقع که سوراخش کرد خیلی گریه کرد
بعدش آروم شد

من دخترم رو سه ماهگی بردم
با تفنگ سوراخشون کردم همون لحظه گریه کرد ولی بعدش دیگه اصلا اذیت نشد
مرتب با پنبه الکی و پماد آد هم ضدعفونی و چربشون میکردم
بعداز یک هفته هم طلا انداختم براش

من 1ماهگی سوراخ کردم فقط الکل زدم تندتندوگوشواره روچرخوندم خداروشکر هیچیش نشد

خودم کوچیک بودم یادمه گوش سوراخ کردن ک درد نداره_

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی