۶ پاسخ

۳ماهگی سوراخ کردم یه کوچولو گریه کرد

من همون روز که دنیا اومد بیمارستان براش سوراخ کردن نه فقط همون لحظه گریه میکنه بعد آروم میشه

من 5ماه 26روزش بود سوراخ کردم اولش گریع کرد یه ده دقیقه اونم ازصداش بود تفنگی بود بعدش آروم شد اگه میتونی بادستگاه تفنگی سوراخش نکن من دخترم که گریه کرد فک کنم ازصداش ترسید چون صداش زیاد بود دم گوشش

من سه ماهگی سوراخ کردم همون دقیقه اول بود بعد پماد استریل میزدم روز اولم هم پمادهم پنبه الکی خداروشکر نه چرک کرد نه هیچی

من ۲۱ روزگی سوراخ کردم
فقط موقع سوراخ شدن گریه کرد بعدش دیگه مشگلی نداشت

نه همون لحظه فقط
پنج ماهگی

سوال های مرتبط