۳ماهگی سوراخ کردم یه کوچولو گریه کرد
من همون روز که دنیا اومد بیمارستان براش سوراخ کردن نه فقط همون لحظه گریه میکنه بعد آروم میشه
من 5ماه 26روزش بود سوراخ کردم اولش گریع کرد یه ده دقیقه اونم ازصداش بود تفنگی بود بعدش آروم شد اگه میتونی بادستگاه تفنگی سوراخش نکن من دخترم که گریه کرد فک کنم ازصداش ترسید چون صداش زیاد بود دم گوشش
من سه ماهگی سوراخ کردم همون دقیقه اول بود بعد پماد استریل میزدم روز اولم هم پمادهم پنبه الکی خداروشکر نه چرک کرد نه هیچی
من ۲۱ روزگی سوراخ کردم
فقط موقع سوراخ شدن گریه کرد بعدش دیگه مشگلی نداشت
نه همون لحظه فقط
پنج ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.