یک سال فنرمو در اوردم اما ورم از روز اول بیشتر شدع همین نگرانشون کرده نمیتوتن علتشو پیدا کنن
از اولم برام شدید بود خودم دیر فهمیدم یهو شکمم باد کرد غذا نمیتونستم بخورم حتی یه لیوان اب میخوردم استفراغ میکردم
هنوزم همینم گاهی استفراغ دارم مخصوصن صبح ها درد پهلو دارم اگه بهم باد بخوره که بد تر میشم
بهم گفت مادر زادی هست الانم هر دوماه میرم اسکن هسته ایی بهم دارو مخصوص داره تزریق میکنم یه بارم پارسال یه دوهفته ایی بستری بودم با عمل لاپارسکوپی رگ هاشو باز کردن برام دوماه فنر گذاشتن بعد در اوردن الانم هر دوماه میرم اسکن هسته ایی
من خودم ورم شدید کلیه و تنگی حالب دارم
خیلی سختمه همش استفراغ دارم
علائمش چیه از کجا فهمیدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.