۴ پاسخ

انشالله عزیزم سالم بغلش بگیری

منم دل میخواستم بگیرم ولی خدا خودش می‌دونه یه کوچولو داریم تو دلمون برای همین خودش ثواب ما رو مینویسه

نگیرین خواهشا اینجوری گناهش بیشتر از ثوابشه .آب دور جنین کم میشه و خطرناکه

قربونت برم
انشالله نینیتو بسلامتی بغل بگیری🥺🫂😍

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته هفته بیست‌ونهم بارداری