نادانن جای درک ندارن کسی که به خودش و بچه ش رحم نکنه چطوری میشه درک خدا میگه نگیر واجب نیست بعد اینا میگیرن یعنی خدایا تو نمیفهمی من میفهمم که میشه گرفت تو رو کنار من جات خدایی میکنم 😏😏😏😏
واجب نیس که هیچ به نظرم گناه هم هست که چی مثلا یه بچه رو اونجا گشنه بذار که چی بشه
اینا همونایی هستن ک شوهراشون ۴۰ روز پیش گفتن هرکی بیاد خیابون خونش حلاله
دقیقا منم اصلا نمی تونم درکشون کنم 😐😐
بابا یکم به فکر اون بچه تو شکمتون بگو باشین حداقل که باید از شما تغذیه کنه
ول کنید هرچی بشه دودش تو چش خودشون میره خدا عقل داده ب آدم والا
اینا دیگه یه لول رفتن بالاتر از چیزی که خدا ازشون خواسته😂
یه تخته شون کمه والا بچه و مادر گناه دارن چه کاریه ، من که انقدر ویار داشتم و دم دستشویی بودم اصلا باورم نمیشه یه خانمی باردار باشه و روزه بگیره اونم بدون تهوع و حال بد مگه میشه
😂فکمیکنن خدا میگه بیا بهشت مال تو چون باردار بودی روزه گرفتی😂
ی جوری میگ هرکیو تو ثبر خودش میزارن تو نمیگیری ب بقیه چیکار داری انگار داری میگی کسی حق نداره بگیره
والا تو قرانم هست همه ام میگن باردار و شیرده نگیرین
اینا فازشون چیه خدا میدونه
اون بچه بدبخت چه گناهی دارع عقل ک نباش همینه
چه اونی که حرص میخوره بقیه نمیخورن چه کسی که حرص میخوره بقیه میخورن به یک انداره متعصبا ول کن بابا
من که هنوز هفت کمه نمیتونم بگیرم همش ضعف دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.