اونایی که پسر باردارن بگن
ورم دارین ؟

۱۶ پاسخ

نه عزیزم ندارم لاغرم شدم

من ک ندارم تازه اولش وزن کم کردم الانم شاید ۲ یا ۳ کیلو اضافه کردم الان ۷۹ کیلوام

من ندارم

نه اصلا

من نه ندارم

خیررررر

نه اصلا تازه وزنم کم کردم ، برعکس رو دخترم خیلی ورم داشتم و۱۵کیلوزیادکردم

اره خیلی کم

تا الان خدا روشکر ورم نداشتم

تا الان نه خداروشکر

نه دختر ورم داره اولا ولی پسر نه

نه اصلا

اره مخصوصا شبا داشتم
بعد صبحا درست میشد

چه پسر باشه چه دختر ورم از هفته ۲۰ به بعد شروع میشه

برا ورم خیلییی زوده هفته ات خیلی پایینه

نه اصلا اتفاقا وزن کم کردم

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته هفته بیست‌ونهم بارداری