اونایی ک‌حسشون قوی بیان بگن حس میکنن بچم دختر یا پسر 😂😂

۶ پاسخ

دختره

منم هیچ نمیدونم واقعا چی هست

برا من همه حس کردن پسره ولی دختر هست

میگن اگه اقدام بعد از تموم شدن پریودی باشه بچه احتمالا دختره ولی اگ تو تایم تخمک گذاری باشه احتمالا پسره.ولی نمیدونم همه اینا شاید و احتماله

خود مادر حسش قوی هست جنسیت بچه رو حس میکنه
خودت باید بدونی

😶‍🌫️😶‍🌫️

سوال های مرتبط

مامان دردونه💛🐣🌻 مامان دردونه💛🐣🌻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته هفدهم بارداری