اونایی ک بچشون دختره زودتر حرکتاشونو حس میکنن یا پسر

۹ پاسخ

نمیدونم اما من دخترِ تو هفته ۱۲ یا ۱۳ صبحا
خودشو سفت میکرد میومد بالا دقیقا حسش میکردم و میدیدمش بعد عین ماهی جابجا میشد

بستگی ب جفت داره
جفت خلفی زودتر حرکت نشون میده
شکم اول هم یکم دیر تر نسبت ب شکم دوم نشون میده
فک نکنم ب جنسیت ربط داشته باشه
ولی طریقه حرکتشون فرق داره

حرکت بچه به جفت بستگی داره من جفتم سر دخترم خلفی بود زود متوجه شدم این سری هم جفتم خلفیه باز ۱۶ هفته متوجه شدم

دخترزودترحرکت میکنه

دختر زود حس میشه..من زود فهمیدم..پسر تو۶ماه حس میشه دختر خاله من نی نیش پسره میگفت

فک نکنم فرقی داشته باشه من نی نیمودوهفته پیش حرکتشوفهمیدم،همه می گفت دختره ولی دیروزان تی گفت پسره

فرقی نداره من ۱۹ هفته حس کردم

من از چند نفر پرسیدم میگن دختر، خودمم بچم دختره خیلی زود حرکتشو حس کردم

فرق نداره بستگی مخل قرار گیری جفت داره ولی بچع دوم رو میگن زودتر متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان دردونه💛🐣🌻 مامان دردونه💛🐣🌻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچهو مامان بچهو هفته بیست‌ودوم بارداری