۲ پاسخ

‌فقط استراحت کن شیرسویا بخور شیر بادوم بخور گرمی جات نخور خم نشو زیاد خودتو کشو قوس نده حمام چهارروز بعد انتقال برو بعدشم تایم دوش گرفتنت ۵ دقیع باشه دارو هاتم سرموقعه استفاده کن استرسم نداشته باشه انشالاه ک میگیره

من شنیدم آب و ی قاشق نشاسته گندم قاطی کنی هر روز بخوری

سوال های مرتبط