پسر من وزن تولدش 2600بود الان فکر کنم نزدیک 6کیلو باشه
8 اسفند چهار ماهش تموم میشه
یکم کمه
بسته به وزن تولدش دارع
عزیزم درمانگاه که میبری قد و وزن میکنن با توجه ب وزن موقع تولد بهت میگن خوبه یا نه برای هر بچه ای فرق میکنه بعد هر ماه 900گرم تا کیلو وزن اضافه کنن خوبه
ن خوب که نیس
نرماله بنظرم
خوبه ، وزن تولدش چقدر بوده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.