۷ پاسخ

پسر من وزن تولدش 2600بود الان فکر کنم نزدیک 6کیلو باشه
8 اسفند چهار ماهش تموم میشه

یکم کمه

بسته به وزن تولدش دارع

عزیزم درمانگاه که می‌بری قد و وزن میکنن با توجه ب وزن موقع تولد بهت میگن خوبه یا نه برای هر بچه ای فرق می‌کنه بعد هر ماه 900گرم تا کیلو وزن اضافه کنن خوبه

ن خوب که نیس

نرماله بنظرم

خوبه ، وزن تولدش چقدر بوده ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۱ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی