منننن ، به خونم ویار داشتم و دارم
اومدم باغمون واقعا سخته تا میرم خونه استفراغ میکنم
هیچی تحمل تا هفته ۱۱ ، ۱۲ دیگه خوب میشید
من موقع حالت تهوع سردخترم قرص سیتیریزین میخوردم دقیق ۹مااااه خوردم تاروز زایمان
این حالت تهوع ها تا کی هست
لیمو بو میکنم بهترم ...آب انار و به بخور ...نون خشک و ترد نمکی و چیپس نمکی و چوب شور
هیچی مدارا ولی دکتر قرص میده بهتر میشی
هر کی هر سوالی داره میتونه عضو گروه تلگرام بشه اونجا مخصوص خانمای باردار و حتی اونایی که قصد بارداری دارن
@Samirapixiie
هیچی میمیرم😭
من تهوع آنچنانی نداشتم خداروشکر ولی لیمو بو کن ناشتا نون خشک یا نون سوخاری ترد نمکی بخور کشک بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.