۹ پاسخ

منننن ، به خونم ویار داشتم و دارم
اومدم باغمون واقعا سخته تا میرم خونه استفراغ میکنم

هیچی تحمل تا هفته ۱۱ ، ۱۲ دیگه خوب میشید

من موقع حالت تهوع سردخترم قرص سیتیریزین میخوردم دقیق ۹مااااه خوردم تاروز زایمان

این حالت تهوع ها تا کی هست

لیمو بو میکنم بهترم ...آب انار و به بخور ...نون خشک و ترد نمکی و چیپس نمکی و چوب شور

هیچی مدارا ولی دکتر قرص میده بهتر میشی

هر کی هر سوالی داره میتونه عضو گروه تلگرام بشه اونجا مخصوص خانمای باردار و حتی اونایی که قصد بارداری دارن

@Samirapixiie

هیچی میمیرم😭

من تهوع آنچنانی نداشتم خداروشکر ولی لیمو بو کن ناشتا نون خشک یا نون سوخاری ترد نمکی بخور کشک بخور

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری