خانما ببلاک کامفورت هم داریم

۴ پاسخ

بله عزیزم خیلی شیرخشک خوبیه.عالیه.نسبت ب ببلاک ساده اما گرونتره.ولی واقعا چرب و خوبه و وزن دهیش عالی.بچه جون میگیره قشنگ

بله اما من نان کامفورت میدم عالیه

اره عزیزم

اره.

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین جانم مامان دلوین جانم ۱۰ ماهگی