من کمکی ببلاک میدم
من شیر ببلاک کامفورت امتخان کردم واسه دخترم بهش نیوفتاد،مشکلش یبوست بود
اما نان کامفورت کامل بهش افتاده و دیگه اذیت نیست فقط خیلی کمه خیلی داروخونه ها ندارنش
وزندهیشم هنوز وزن نمردم ببینم چقد اضاف شده
اگ برا یبوست میخوای بدی ک من دکتر به پسرم ببلاک کامفورت داد ولی خیلی بدمزه و تلخ اصلا هم وزن دهی نداره
به نظر من از همین الان بهش سوپرامیل بده
خیلی شیرخشک خوبیه من بعد ببلاک کامفورت هرچی دیگ دادم بهش نیفتاد جز همین سوپرامیل چون همچی داخل شیرش داره و مفیده وزن دهی خوبیم داره
من نان میدادم دکتر گفت کولیک داره عوضش کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.