۳ پاسخ

در حد یه بندانگشت پی پی هست توی پوشک- توی گهواره خونده بودم ممکنه از سردی پهلو باشه نمیدونم درسته یا نه

مدفوع کم اشکالی نداره
ولی ادرارش کم باشه مال کم ابیه بیشتر شیرش بده

در روز چند بار دفع داره

سوال های مرتبط