نمیدونم چرا به حسی بهم میگه این ماه باردارم
میشه برام دعاکنین❤️

۲۲ پاسخ

انشالله که بارداری 🤲🤲

الهی به حق حضرت ابوالفضل همینه بارداری

میناجونم مرسی عزیزدلم....انشاا...به توهم خدا توی همین ماه بده....خبربده خوشحال میشم....

ایشالا عزیزم بارداری اصلا بهش فکر نکن ولی خودتو بزن به بیخیالی

انشاءالله که باردار باشی منم مثل تو

انشالله دقیقا منم همین حس و دارم کاش واقعی بشه برا جفت مون

انشاالله که هستی عزیزم نگران نباش بسپار به خدای بالاسر

منم 6روز تاخیر دارم دعا کنید...ی پسر دارم ...اون خیلی خواهرمیخوادتوکل کردم این ماه اقدام کردم...دعا کنید

..

میناجون انشاا...هستی عزیزم...توکل به خدا

الهی آمین

چشم عزیزمم انشالله. ک بارداری تاخیرافتادی

و منی ک این ماه فقط دوبار اونم قبل تخمک گذاری اقدام داشتم و هیچ امیدی ندارم ک باردار باشم چون دوماه قبل ک شروع کردیم ب اقدام یه شب درمیون بود اما ایندفه اصلا برنمیخوره ب اقدام ک ۹ روز دیگ موعدمه دیگ این ماهم پوچ
ولی الهییی ب حق علی شما حستون واقعی باشه و باردار باشین عزیزم
کی موعدتونه؟

ان شالله عزیزم .هرچی قسمته پیش بیاد، منم این ماه همش حس میکنم باردارم.ان شالله خدا به دلمون نگا کنه❤️

انشاالله که حست درست میگه عزیزم😍❤️

هرچ از خدا بخوای بهت بده ان شالله

دقیقامثل من

انشاءالله برای من هم دعا کنید من امروز پریود میشم دعا کنید نشم

بحق حضرت زهرا ان شاءالله یه بچه‌ی سالم صالح تو بغلت

و منی ک این ماه فکر نکنم باردار باشم😐😅

ان شاالله هستی گلم❤

انشاله

ایشالله ک باردار باشی. ب حق حضرت. علی

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد