ایشالله مثبت میشه عزیزم
انشالله عزیزم منم این حسو دارم
انشاا...عزیزم
انشالا عزیزمم 🌺
انشالله
منممم
کاش نخوره تو ذوقمون🥹
چندم موعدته؟
من ۷ام
آمین 🙌
ان شاالله عزیزم🤲🏻
منم این ماه اصن منتظر نبودم همیشه هم پریودم عقب میوفته الان 7 روز تاخیرم اصلا دوست ندارم بیبی بخرم یوقت تو ذوقم بخوره
چشم عزیزم
ایشالا عزیزم.برای منم دعا کن
انشالله حست درست باشه منم واقعا هرماه همین حس رو دارم اینماه بیشتر کاش خدا صدامونو بشنوه🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.