۲ پاسخ

فکر کنم زیاد باشه ۲۵۰ بهتره

اره من استفاده می‌کنم. دارو نمیخوره. تب داشت چند بار گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی