۵ پاسخ

طبیعیه

پسر من هنوز هم که هر دفعه بازش میکنم پی پی کرده اگر شیر مادر میخوره طبیعی هست باد معده هم خوبه دیگه دل‌درد نمیشه چون درست آروغ نمی تونه بزنه هوا از اون طرف خارج میشه

اتفاقا هررچی حیش و پی پی کنه خوبه زردی نمیگیره تندتند شیر بده بزا بیرون رفت داشته باشه

اره دختر منم اینجوریه طبیعیه

آره منم اینجوریه

سوال های مرتبط