طبیعیه
پسر من هنوز هم که هر دفعه بازش میکنم پی پی کرده اگر شیر مادر میخوره طبیعی هست باد معده هم خوبه دیگه دلدرد نمیشه چون درست آروغ نمی تونه بزنه هوا از اون طرف خارج میشه
اتفاقا هررچی حیش و پی پی کنه خوبه زردی نمیگیره تندتند شیر بده بزا بیرون رفت داشته باشه
اره دختر منم اینجوریه طبیعیه
آره منم اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.