۷ پاسخ

من تا یکسالگی واقعا چیزی جز شیر نمیدادم.زیاد توی قید و بند غذا نبودم‌

من
اب پرتغال و لیمو
گاهی سر لاک با شیر
موز با قاشق /سیب

هیچی.شیر میدم که شیر بیشتر بخوره.
کلا سه وعده میدم

هیچی شیر . گاهی میوه میان‌وعده بجه تو این اینس شیر

دختر من ک هیچی نمیخوره نمیدونم چرا🤕

ماشالله چقد میخوره که گیر عصرانه ای. دختر من وعده های اصلی هم نمیخوره. ولی میتونبهش ماست میوه ای بدی یا کوکی مخصوص بچه ها

صبحانه ساعت ۱۲ونیم ظهر به بچم دادم🥲😂عذاب وجدان دارم
ساعت ۲ونیم اومدم پلو ماهی بهش بدم
نخورد
خوابید
۴ دوباره بهش دادم بازم نخورد
ماهی دوست داره ها ولی نمیدونم چرا دوسه روزه غذا نمیخوره
عصرانه هم واس افطار خودمون دنت درست کردم
بهش دنت و میوه میدم
شام هم احتمالا سالاد الویه بهش بدم

سوال های مرتبط