نهم ازادسازی هستم کمی نوک سینه هام درد میکنه نمیدونن ازچیه

۳ پاسخ

خیره الهی.خیلی ب این چیزا دقت نکن زوم نشو...ولش کن کلا علائم ندید بگیر... کاهی اونقد علامت ایجاد میشه ادم حتی باور نمیکنه باردار نباشه ولی نیس... گاهی هم بی علامت طرف باردار میشه..ب هیچی دقت نکن بسپار بهدا

واقعا کاش مال منم بشه. زیاد نه ولی نوکش کمی درد میکنه

من اینجوری بودم دقیقا 🫢😍

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته چهارم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری