بروفن برای تب بالای ۳۸ هست اونم یکی درمیون باید بدی با معده پر
عزیزم واسه وزن بین ۱۰ تا ۱۰ و پونصد دکتر به من گفت ۵ سیسی بدم هر ۸ ساعت
شما حدودا ۷ سیسی بده
یک سوم وزنش هر۶ ساعت
6سی سی. هر 8ساعت در تب بالا هر 6ساعت
عزیزم تب اگه ا استا و پاشویه کنترل نشد میتونی بروفن استفاده کنی حتما باید معده پر باشه
و هر ۸ ساعت ۵ سی سی
سر ساعت باید استامینوفنم بدی بهش قطع نکنید
بازم تاکید نیکنماگه با استامینوفن کنترل نشد
پسرمنم 7کیلو وزن داره دکتر گفت دوسی سی بدم فک کنم باید 4/5چهارونیم سی سی بدین باز ببین مامانا چی میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.