۶ پاسخ

بروفن برای تب بالای ۳۸ هست اونم یکی درمیون باید بدی با معده پر

عزیزم واسه وزن بین ۱۰ تا ۱۰ و پونصد دکتر به من گفت ۵ سی‌سی بدم هر ۸ ساعت
شما حدودا ۷ سی‌سی بده

یک سوم وزنش هر۶ ساعت

6سی سی. هر 8ساعت در تب بالا هر 6ساعت

عزیزم تب اگه ا استا و پاشویه کنترل نشد میتونی بروفن استفاده کنی حتما باید معده پر باشه
و هر ۸ ساعت ۵ سی سی
سر ساعت باید استامینوفنم بدی بهش قطع نکنید
بازم‌ تاکید نیکنم‌اگه با استامینوفن کنترل نشد

پسرمنم 7کیلو وزن داره دکتر گفت دوسی سی بدم فک کنم باید 4/5چهارونیم سی سی بدین باز ببین مامانا چی میگن

سوال های مرتبط