هوف، من از الان میترسم، خدا بخیر کنه،
عزیزم واکسنو زدی بهم بگو چطور بود،
منتظرها🥰😍
به سلامتی مبارکش باشه ایشالا که سبکه بعدواکسن میزاشتی پیاده روی کنه
وای بیتا
پریروز داشتم لیست دوستانمو چک میکردم تازه متوجه شدم توکدومی😂❤️
امیدوارم که سبک باشه براش
نهایت اذیت شدنشم دوروزه
شب هم بروفن بده که خیالت ازتبش راحت باشه
ان سالله سبک باشه براش،
واااای بیتا منم هفته بعد باید بزنم براش. خیلی میترسم.
اصلا نترس ازهمه واکسن ها راحت تره اصلا فرقی نداره ان شاالله که ایندفعه ام سبک باشه
ب سلامتی عزیزم ان شالله سبک باشه براش
بهش پاراکید بده قبل زدن واکسن
توصیه دکتر دختر دوستم
منم میخوام انجام بدم
انشالله ک سبک باشه فقط بعد واکسن بزار راه بره حسابی دیگه پادرد نمیگیره میبریش درمانگاه خیابان نهم؟
ایشالا سبکه از تجربت بیا بهمون بگو بعدش
برا دختر منم سبک بود انشاالله برا گل پسری توام همینجوره
منم سه روز پیش زدم براش
خداروشکر تا الان یه شب تب سبک کرد فقط
انشالله سبکه عزیزم
مگه دو سالگی واکسن نداره؟
انشالله سبک میشه براش برا دخنر منم اخر ماهه بعد عید میزنیمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.