فقط،شب اول بچم درد پاش اذیتش کرد نذاشت راحت بچرخه تو خواب وگرنه اصلا اذیت نشدم
فقط ۲۴ساعت سخته من دخترم زیادتب نکردولی درحدیه شب دردداشت وراه نمیرفت همین انقدرراسخت نیس
پسر من خیلی اذیت شد
بچه ها باهم فرق دارن
دختر من خیلی اذیت شد خیلی درد داشت و نمیتونست راه بره کلافه شده بود دائم غر میزد و بی اشتها بود تب کرد تا سه روز پدرمون درومد
ولی پسر دوستم اصلا انگار نه انگار ماشالله
نه چیز خاصی نیست
برای پسر من خوب بود خداروشکر ی کوچولو تب کرد ک با قطره کنترل شد ، فقط بعداز واکسن بزارید راه بره و بازی کنه اینجوری کمتر اذیت میشه ، انشاالله ک برای شماهم خوب و راحت باشه🌸
ژل لیدوکائین بخیر بزن جای واکسنش اصلا اذیت نمیشه
من امروز زدم تا الان ک خوبه خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.