به نام خدا بله
خیلی راحته حتی از واکسن های قبلی برا پسر من راحتتر بود
برعکس واکسنای قبلی دختر من نه تب کرد نه پاش گرفت هیچی، چهارشنبه زدیم یعنی دوروز قبل۵-۶ساعت اونم مصف شب یکم اذیت کرد تموم اصلا ترسی نداره والله
ببین اینجا خیلی میان استرس میدن ک وای میترسمو اینا
هر بچه ای متفاوته نمیشه گفت یکی اذیت میشه مثل واکسنای قبلیش یکی نه کم اذیت میشه
ی روز پا درد داره بهش پروفن بده
جای امپول یخورده شربت استا بمال
از بهداشت اوردی شروع کن ب دادن استا
از عصر نوبت استا رو قطع کن بجاش پروفن بده هم شب تب نکنه هم دردش رو کم کنه
واکسن زدی تا میتونی همون ساعتا باهاش بازی کنید هی راه بره ک واکسن پخش شه بیشتر درد نکنه پاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.