واسه پسرم سبک بود خداروشکر
برای پسر من خیلی سنگین بود خیلی اذیت شد ولی برای یکی می بینی خیلی سبک اون روزا مثل تمام روزا برای پسرم بسلامتی گذشت
بستگی داره برای یکی سبک برای یکی سنگین انشاالله برای دختر شما سبک باشه عزیزم اصلا نگران نباش دلت اروم کن
برای ما خبلی سخت بود بچم نمیتونست پاشو زمین بزاره
برا دخترمنم سبک بود خداروشکر.
۵ الی۶ساعت بعدش پادردش شروع شد که من پروفن دادم.هر۶ساعت،تب هم نکرد
بستگی به بچه داره برا من سخت بود
واسه پسرم خداروشکر خیلی سبک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.