نه زیاد
نه
برای دختر من سبک بود
پادرذ نصف روز
تب یک شب اونم قابل کنترل بود تا ۳۸ میرفت
تاپیکمو بخون گل
برا دختر من سخته دیروز زدم
برا من راحت گذشت خداروشکر
واسه شاهان یکم پاش اذیت شد وگرنه اونطوری که میگن سخت نیست
روز اول سخته
تا میزنن عجب مریض میشن
ب شدت برا بچم سنگین بود
پسر من فردا داره این واکسنو استرس وجودمو گرفته نمیدونم چیکار کنم چون این هفته کار دارم همش میگم هفته بعد ببرم یکم میگم نه همین هفته ببرم تموم شه
برای دختر من سخت نبود
برای کیان اصلا نفهمیدم واکسن زده
صبح کزدم واکسنو ظهر ش پا درد شد نتونست تکون بخوره همش بغلمون بود گریه میکرد فرداش کم کم بهتر میشد
نه ،اولش راه ببرش ،من از بهداشت بردمش براش یه اسباب بازی کوچیک خریدم ازذوق اون کلی راه رفت ،بعدشم استا به موقع میدادم ،توخونه هم باهاش بازی کردم که خیلی راه بره ،ولی اثر دارو که میرفت جیغ بنفش میکشید
بچه با بچه فرق داره دختر منکه اذیت نشد
برای بعضی بچه ها سبکه برای بعضی ها سخت
من بلافاصله بعده واکسن شربت کوریزان استامینوفن دادم
تب نکرد
هر ۵ ساعت یکبار میدادم
خیلی شربت خوبیه توام همینو بده اذیت نمیشه
به شدت واکسن راحتیه عزیزم
بچه ها با بچع فرق میکنه خداروشکر پسر من اذیت نشد دوهفته بد سرما خورد اونجا اذیت شد
خيلى 😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.