مامانا واکسن ۱۸ ماهگی خیلی سخته

۷ پاسخ

برای پسرمن راحت تراز یک‌سالگی بود نه کمپرس نه شیاف نه شربت
اصلا درد و تب نداشت

وای دختر منم با بچه شما واکسن داره 😭😭

منم استرسشو دارم

راحت ترین واکسنه

نع چرا باید سخت باشه

پسر من اصللاا تب نکرد ،خیلی اوکی بود همه چی ،با خیال راحت برو انشالله برا شمام آسونه آسون باشه

نه اصلا دختر من که اصلا اذیت نکرد خدا رو شکر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی