واکسن ۱۸ ماهگی خیلی سخته؟

۱۲ پاسخ

من امروز زدم از صب داره حیغ میزنه و گریه میکنه یه قدمم راه نرفته پاشو زمین نمیزاره ایشالا واسه دختر شما سبک باشه

بله خیلی

دقیقا واکنشی که به واکسن‌های پیش رو داشت نشون داد
بردمش پارک بازی کرد اومد خوابید کمپرس کردم و پاراکید دادم
تب نکرد الحمدالله یه کوچولو خودم حس میکردم دمای بدنش بالاس اما تب سنج چیزی نشون نمیداد
فردا صبحش یه کم لنگ میزد کمپرس گرم کردم باز بردم بیرون راه رفت

فقط مثل همه واکسن‌ها یک هفته بی میل بود فقط شیر میخورد

نه خیلیییی سخت نیست بنظر منم
اگر تب نکنه حتی شبم راحت میتپنی بخوابی

برای پسر من خداروشکر راحت بود

نه اصلا

نمیخوام بترسی والله ما امروز زدیم بچم از صبح بغلمه از درد نمیتونه بشینه ایشالا برای شما سبک باشه

نه اصلااااااا
اول استرس نده به خودت
دوم همون واکسن یکسالگی دوز یادآور سرخک وسرخچه و دوز یادآور ۳گانه که توی۶ماهگی زدن
۳گانه کمی تب میده درست مثل۶ماهگیشون
چون الان راه میرن دردبیشتر حس میکنن
تا۳روزاحتمال داره لنگ بزنه یا دردداشته باشه بعدش اوکی میشه
پسرمن توی یکسالگی تا یکماه پشت سرهم تب میکرد بخداپدرم دراومد تاخوب شد
اما۱۸ماهگی فقط۲۴ساعت اول تب کرد بعدش تب نداشت ولی درد تا۳روز داشت اما راه میرفت

نه خیر

نه اصلا

نه بابا.فقط شب اول یکم تب میکنه همین یکمم پادرد.اصلا نگران نباش.من از ترس۱۵روز دیر زدم بعد دیدم چقد سبک بود الکی دیر زدم

نه اصلا...🫰🏻

سوال های مرتبط

مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 ۱ سالگی
مامان ❤عسلچه❤ مامان ❤عسلچه❤ ۲ سالگی
مامان امید زندگیمون مامان امید زندگیمون ۱ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی