نه.
ننترس من دیروز زدن فقط کمی بیقرار شده چونکمی پاش درد میکنه نگراننباش منمتا مرز سکته رفتم ولی داره میگذره
سالگردازدواج امام علی علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله در پیش داریم
باز به این مناسبت آموزشهای خیاطیمونو فقط باصدتومن گذاشتیم که هرکسی خواست ثبت نام کنه
دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله درخدمتم
@fandogh1404
شماره بله
09381442343
کانالم در بله
@mamanefandogh
من چهار شنبه. زدم خیلی میترسیدم 20روزم دیرتر زدم ولی خدارو شکر. اصلا. سخت نبود. از بهداشت اوردمش بیرون. همونجا بهش. پاراکید دادم. یک نیم ساعت چهل دقیقه ای دستشو گرفتم پیاده. روی کردیم. اومدم خونه. لباس نازک کم تنش کردم. کمپرس. سرد. کمو. بیش براش گزاشتم. تب نکزد یکم بدنش داغ میشد که پاراکید. سر ۴ساعت دادم فقط بعدظهر. خیلی پادرد داشت. تکون نمیخورد. که طبیعی بود. سرشو گرم میکردم سادش میرفت. خداروشکر خیلی راحت بود. اینقد که میگفتن سختهو میترسیدم نبود
نه عزیزم سخت نیس
داروش رو سروقت بده و بعدش راه بره ک پخش شه
اصلا واس ما سخت نبود هم راه رفت هم تب نکرد همه حا رو خنک بگیر لباس کمممم تنش کن
بچه من ک دیگه غذا هم نمیخوره
هر بچه ای ی جوری بدنش واکنش نشان میده پسرم 6 روز تب کرد قبل بردم واکسن زدن حتما کمپوت اناناس بده بهش تا بدنش ضعیف نباشه،پا درد دارن تا دو روز فقط بغلن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.