۳ پاسخ

وای خدا منم خیلی استرس دارم با اینکه دو ماه مونده همش فکرم

ن عزیزم براپسرم فقط شب تاصب تب کرد فقط پاش درد داره

برا پسر من‌خیلی سبک بود.شب اول یکم‌اب کرد که شیاف استا زدم کنترل شد.اصلا درد پا نشد.بدغذام‌نشد

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 ۱ سالگی