واکسن ۱۸ ماهگی سخته؟؟

۷ پاسخ

برای خیلیا سخته برای بعضیا آسون. انشاالله برای فندق شما سبک باشه. پسر من تب نکرد ولی یه روز که وحشتناک پاش درد میکرد دو روز بعدشم خوب نمیتونست تون بده درد داشت

ققط‌میتونم‌بگم دهنمو‌سرویس کرد

براما افتضاخ بود دوروز تب داشت اصلا هم راه نرفت

آره آران یک روز تمام راه نرفت و بیحال افتاده بود خیلی اذیت شد بچم

نه مثل بقیه ی واکسن ها و اصلا اون غولی که ازش ساختن نیست منم الکی استرس کشیدم

چکار کنم

دختر من تب کرده تا پاشویه میکنم قطع میشه وقتی انجام نمیدم دوباره تبش می ره بالا

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی
مامان دلی و دلا مامان دلی و دلا ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی