مامانا واکسن ۱۸ ماهگی سخته؟ ؟؟

۶ پاسخ

نه والا از بقیه واکسنا بهتر بود

برای دخترم سبک بود ن تب کرد ن دردپا داش
بچه با بچه فرق داره

مونده به بدن بچه دختر من دو روز خیلی اذیت شد روز سوم بگیر نگیر داشن بعد اوکی شد
ولی بچه دوستم نه اذیت شد نه تب کرد

نه گلم سختش بگیری سخت میگذره منم خیلی استرسش داشتم اما خداروشکر ماه قبلی دخترم زد سختیش همون یه روز بود فقط یکم تب داشت که پارکید میدادش روز اولم راه نمی‌رفت دیگه صبحش خوب شد

نه عزیزم نترس . پسر من نه تب کرد نه درد داشت.

پسر منم دوشنبه داره
من بیشتر استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی
مامان دلی و دلا مامان دلی و دلا ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی