سلام
مامانا واکسن ۱۸ ماهگی سخته؟

۳ پاسخ

دختر من اصلا نه تب کرد نه درد، فقط چند روزه غذا میخوره بالا میاره🥺

بچه ها باهم فرق دارن
دختر من یه روز تب کرد و یکم بیحال بود ولی اوکی بود و سخت نبود

نه اصلا برای دختر من سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی