اره واسه دختر من بشدت سخت بود
برا دختر من که سبک بود .
خیلییی زیاد به نظرم سخت ترین واکسن بود
نه اصلا نترس
نه اسونه
سالگردازدواج امام علی علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله در پیش داریم
باز به این مناسبت آموزشهای خیاطیمونو فقط باصدتومن گذاشتیم که هرکسی خواست ثبت نام کنه
دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله درخدمتم
@fandogh1404
شماره بله
09381442343
کانالم در بله
@mamanefandogh
نه جانم دختر من اصلا تبم نکرد
بدن هر بچه با بچه دیگه متفاوته و واکنش های مختلفی نشون میده
پسر من چند روز پیش زدیم براش تبش زیاد نبود و فقط شب اول تب کرد و ی شیاف گذاشتم
اما پادرد شدید داشت جوری ک فقط گریه میکرد ونمیتونست راه بره یکسره بغل میخاست
چند روز هم بی اشتها شده و بهانه گیری میکنه
نه زیاد سخت نبود
مونده به بدن بچه. برای کارن خیلی سبک بود خداروشکر.
دختر من دو روز اذیت شد
روز سوم کاملا اوکی شد
نه زیاد فقط روز اول پا درد دارن که اونم بعد واکسن راه بره بهتره
یه شب و یه روز اذیت بود
برای دختر من سبک بود
پسر من یه روز و نصفی پاشو زمین نزاشت از درد گریه میکرد
من نزدم هنوز ولی خب ب نظرم هربچه ای بدنش ی واکنشی نشون میده دیگ مث بقیه واگسنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.