سلام مامانا واکسن ۱۸ ماهگی چطوره سخته؟

۴ پاسخ

بستگی ب بدن هر بچه داره من امروز زدم یکم پاش درد میکنه کلافس یکمم دمای بدنش بالا میره ک هر ۴ ساعت استا میدم

اصلا سخت نیست هرچی راه بره راحتتره . ولی خب تب داره دیگه انتظارشو داشته باش

نە نگران نباش .مثل واکسنای دیگەس فقط نمیتونن راە برن

خیلی سخت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی