۸ پاسخ

سلام.من ۱ هفته پیش واسه دخترم زدم اذیت نشد.

خداروشکر سبک بود

بچه من دو روز اذیت شد

منم زدم دوهفته پیش اذیت نشد

بعضی از مامانا میگفتن راحته
بعضیا میگن سخته
یه سر ب دو سه تا تایپ قبل من بزن منم پرسیدم

منم امروز زدم
تا شب حالش خوب بود ولی یهو دیگه راه نرفت
تبش هم یکم بدنش گرم میشه که با استا کنترل میشه
پاشو هم تکون میده تو خواب ناله میکنه
انشالله تا صبح خوب بشه

من امروز زدم هم تب کرد هم پاش خیلی درد گرفته راه نمیتونست بره حالا میگم خدا کنه صبح پاشه خوب شه

امروز زدم الان یکم تب داره 😔

سوال های مرتبط

مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی