سلام
واکسن ۱۸ ماهگی چطوریه؟سخته آسونه؟

۲ پاسخ

سلام بدنش به واکسنای قبلی هر واکنشی نشون داده ب همینم همون جور واکنش نشون میده فقط پادرد میگیرن که اونم بعد از تزریق بزار راه بره

برا پسر من زیاد سخت نبود من صب زدم تفریبا هشت شب یکم پاش درد گرفت و تب کرد اونم یکی دو ساعت طول نکشید پاش خوب شد برا تبشم موقع خواب شیاف برداشتم اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان پسته💞السانا مامان پسته💞السانا ۱ سالگی